понедельник, 20 августа 2012 г.


Модуль 7. Рефлексія.
При плануванні прикладу учнівської роботи, вчитель повинен обміркувати, на які основні запитання проекту, вимоги освітніх стандартів, навчальні цілі до проекту, навички мислення вищих рівнів та навички 21 століття він орієнтуєтеся при створенні саме цього прикладу. Потім треба визначити комп’ютерні технології, які краще за все допоможуть розвинути навички учнів, якими вони мають оволодіти та продемонструвати наприкінці проекту.
Такі комп’ютерні роботи можуть бути створені учнями на різних етапах проекту і з різними цілями. Наприклад, учні можуть створити презентацію на початку навчального проекту для залучення до роботи інших членів громади або ж можуть створити публікацію, щоб звітувати та інформувати про хід та результати дослідження наприкінці проекту.
Методику навчання можна покращити шляхом детальної конкретизації поставлених питань і контролю за рівнем знань кожного учня на окремих етапах вивчаємої теми. Спланувати роботу таким чином, щоб учні повинні були обговорювати свої результати і оцінювати їх під час роботи в групах чи в парах.
Навчання, побудоване з використанням компьютерних технологій, допомагає враховувати індивідуальні навчальні потреби учнів та їх інтереси. Така робота вимагає від учнів вибору змісту, процесу дослідження та оформлення результатів, а також допомагає учням вивчити тему більш глибоко, застосувати нові навички, зокрема навички критичного мислення, вдосконалити вже отримані навички, створити нові продукти та презентувати їх так, щоб проявити себе й отримати визнання однолітків. У проектах від учнів вимагається приймати рішення, співпрацювати в команді, проявляти ініціативу, публічно виступати.

Комментариев нет:

Отправить комментарий